Betonowe

Lubelskie Fabryki Wag “FAWAG” S.A. są producentem wag samochodowych, typu TM lub R, przeznaczonych do pomiarów statycznych z pomostem betonowym prefabrykowanym.

Konstrukcja wagi betonowej wykonana jest z elementów modułowych o wymiarach 6×3 m. Waga może składać się z pojedynczego modułu lub być jego wielokrotnością. Możliwe jest więc uzyskanie wagi
o długościach 6, 12, 18, 24 m.

tabelka_wagi_betonowe_660

Modułowa budowa wagi umożliwia szybki i sprawny montaż u klienta oraz zdecydowanie upraszcza transport. System wykonania pomostów umożliwia łatwy i wygodny dostęp do elementów funkcjonalnych (przetworniki, puszka sumująca), dodatkowo pomosty betonowe posiadają włazy rewizyjne ułatwiające czyszczenie oraz konserwację wagi. Montaż wagi trwa 1-2 dni. Konstrukcja wag samochodowych betonowych umożliwia ich montaż jako wagi zagłębionej lub najazdowej. Mała wysokość pomostu (380 mm dla wagi z pomostem betonowym) gwarantuje, przy wersji najazdowej, łagodny i bezpieczny wjazd oraz zjazd z wagi, najazdami o dł. około 3,5 m.

rysunek_konstrukcyjny_waga_samochodowa_betonowa_400

Wagi betonowe są wagami legalizowanymi w III klasie dokładności i mogą służyć do rozliczeń handlowych.

Wagi samochodowe typu TM lub R wyposażone są w cyfrowe lub analogowe przetworniki tensometryczne. W wagach samochodowych wykorzystywane są terminale wagowe firmy Rinstrum R 420 oraz Fawag ZOT 6.7.
ZOT-6.7 – obudowa nierdzewna IP-67, wyświetlacz LCD (wys. cyfr 18 mm), ważenie, zerowanie, tarowanie, blokada tary, podgląd masy brutto, automatyczne zerowanie masy pustego pomostu, funkcja wyłączania podświetlenia wyświetlacza, funkcja przeliczania procentowego, interfejs RS-232C/RS-485/Ethernet do komputera, interfejs RS-232C/RS-485 do zdalnego wyświetlacza (opcja), funkcja liczenia sztuk, współpraca z kasą fiskalną, współpraca z drukarką etykiet Zebra EPL i ZPL, współpraca z drukarką Kafka 1/Z, zasilanie sieciowe lub zewnętrzny akumulator 12VDC (opcja), waga kontrolna z możliwością podłączenia sygnalizatora zewnętrznego (opcja), praca w sieci MODBUS-RTU (opcja).

zot_6.7_ w lewo 2014 v.1

R 420 – obudowa ABS, wyświetlacz LCD (wys. cyfr 29 mm) z podświetleniem LED, ważenie, tarowanie, podgląd masy brutto/netto, działanie na 20 produktach, waga licząca, konfigurowalny wydruk, 3 klawisze funkcji specjalnych, (zliczanie, przełączanie jednostek, pomiar zwierząt), możliwość podłączenia do 12 przetworników tensometrycznych 350Ω, port RS-232 duplex, port RS-485, port RinLink – dostępu do wszystkich ustawień i funkcji kalibracji przy pomocy komputera PC, Pamięć Flash, zasilacz 110-240V AC lub moduł bateryjny zawierający funkcje szybkiego ładowania

Rinstrum miernik R-420

Waga samochodowa poprzez terminal lub komputer może być połączona z siecią informatyczną zakładu. Szybki przepływ informacji z ważenia zapewnia łatwość prowadzenia rozliczeń, drukowania raportów i planowania produkcji.

W naszej ofercie znajduje się również program komputerowy FAWAG Mobile służący do obsługi oraz kontroli ruchu towarowego na wadze samochodowej. Pozwala on na uzyskanie informacji o kierunku i wielkości ruchu z jednoczesną identyfikacją klientów, samochodów, kierowców i towarów. Program pracuje na komputerach klasy PC w środowisku Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 dzięki czemu jego obsługa jest prosta i przejrzysta. Budowa programu FAWAG Mobile umożliwia w prosty sposób jego dostosowanie do specyficznych indywidualnych wymagań klienta.

wagi_samochodowe_rysunek_jpg_400

Program FAWAG Mobile współpracuje z miernikami ZOT-3, ZOT-5, Rinstrum, Rhewa.

fawag_mobile_400

W swojej ofercie posiadamy także program do wag samochodowych bezobsługowych wykorzystujący czytniki kart zbliżeniowych.

Wyposażenie dodatkowe:
Na życzenie zamawiającego waga może być wyposażona w:

  • wyświetlacz zewnętrzny wielkogabarytowy,

  • drukarkę kwitów wagowych,

  • uszczelkę gumową do wagi zagłębionej zabezpieczającą szczelinę między pomostem a fundamentem,

  • terminal do obsługi i raportowania danych – system monitorowania przejazdów przez wagę,

  • komputer z drukarką i oprogramowaniem specjalistycznym (do monitorowania oraz zarchiwizowania przejazdów przez wagę),

  • sygnalizację świetlną,

  • szlabany lub bramki sterujące wjazdem i zjazdem z wagi,

  • system cyfrowej identyfikacji pojazdów przy użyciu skanerów kodu paskowego lub czytników kart magnetycznych
  • Posted by

    Comments are closed.